Tjänstens inriktning är att bearbeta vår marknad i södra Sverige. Troligtvis har du erfarenhet av försäljning / kundkontakt från tidigare och värderar möjligheten att utgå från Ystad. Vi bedömer att Du befinner dig på resande fot cirka hälften av arbetad tid.
För rätt person så finns stora möjligheter att påverka och utveckla tjänsten. Utbildning kommer att ske både internt och externt. Som person är du strukturerad, ansvarstagande och kommunikativ. Du är självständig och har eget driv.
Vi tror att du är i åldersintervallet 25-35 år.
Organisationen som du blir en del av är effektiv och flexibel, vilket ger goda möjligheter till utveckling över ett brett område. Vi ser gärna att Du har teknisk bakgrund eller tekniskt intresse.
Vi arbetar i modern datamiljö via Citrix när vi ute och träffar kunder. De program vi använder är Pyramid (affärssystem), Lime Pro (CRM) samt Microsoft Office.
Överensstämmer ovanstående beskrivning på Dig eller Du tror att Din person är något för PMH, tag då möjligheten att övertyga oss.
För ytterligare upplysningar kontakta Niklas Håkansson eller Ronnie Nilsson, 0411-13800 och besök vår hemsida www.pmh.se.
Skriftlig ansökan senast 2016-05-20 till:
PMH International AB, Box 1514, 271 00 YSTAD.
E-post: [email protected].
PMH International AB är ett ledande företag inom tillverkning, handel och marknadsföring av lyftutrustningar samt PMH-Hallen för lager, industri och uthyrning. PMH är familjeägt och omsätter cirka 100 Msek, med 25 medarbetare anställda i Ystad.